Jag är nog bara för sliten

Yes då ligger jag här hemma i sängen och vet inte vad jag ska göra. Vill kolla på film men min dator är lite för klurig för mig, går bara att använda supermoderna usb-enheter till denna lite störda dator. Den må vara lite nyare än andra (dvs windows7 kan slänga sig lite i väggen jävla wannabe macdator) men det betyder inte alls att den är bättre eller smartare än andra datorer. Tvärt om skulle jag vilja påstå.

Har lite ont i magen idag. Vill inte riktigt tänka på mitt trassliga liv. Önskar att jag aldrig hade åkt till Ao Nang. Önskar att jag var en sån där tråkig jävel som ville stanna i förjävliga Nacka resten av livet. Eller att jag verkligen visste vad jag ville göra av mitt liv. Men just nu finns bara ett mål. Åka tillbaka till det där förbannade Ao Nang och jag gör vad som helst för att komma dit.

Dessutom sa skrev jag till Denice på facebook att jag hade en surprise till henne. Pettson menade jag då men min dator är ju för modern för att man ska kunna spela spel från -96 på den. Fasen. Jag vill finna hyveltjyven!

Äsch godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0