Min min min

Nej nej nej Frida deppar aldrig. Hon är thai. hon tappar aldrig ansiktet.

Deppade sönder rätt hårt igår sen frågade Elin om jag ville med ut på en öl. Kunde ju inte sitta hemma o deppa så jag följde med henne och Tove. Slösade ju inga pengar iaf. En rysk gubbe bjöd på öl. Inte så god öl men bärs som bärs. Ikväll ska jag dricka Singha.
Far hade vart på systemet och köpt några få Singha och sa att det är först till kvarn som gäller. Tur att man bor här då.

Ska snart fara iväg till Sickla och lämna in min dator på lagning. Hoppas alla goa bilder på datorn sparas!

Saknar min man och mina katter lite grann. Har lagt upp bilder på facebook och då tänker man ju på Thailand.
Har sökt massa jobb igår och idag för övrigt. Hoppas att jag får något jobb inom kort så jag kan börja dra in stålar. Ska också lägga upp massa kläder och sånt på Tradera. Men det blir nog imorgon.
Ikväll ska några komma hit och käka lite. Synd bara att 3 av mina bästa vänner är så dumma att dom befinner sig i Thailand. Fy för dom!



Min katt är ju den sötaste katten i världen. Dessutom har den det finaste namnet. Min.
Vill snufsa päls nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0