Nästa stopp: skafferiet!

Idag var jag på arbetsintervju så nu hoppas jag att ni håller tummarna för mig annars lösenordsskyddar jag bloggen. Och då vet jag att iaf hälften av er skulle hamna i en djup depression och inte kunna njuta av det här fina vädret som varit de senaste dagarna. Gör det bara.

Så förutom det har jag suttit på ett berg i Jarlaberg och solat med Elin och pratat lite i telefon med Ri. Sen uträttade jag några ärenden på banken (vuxenpoäng eller vad?) och sen åkte vi hem till Elin och cruisade med båten hennes med Ronja och Anna. Kan ju säga att det är snäppet roligare när Anna är med, då går båten fortare än 3 knop och lämnar dessutom bryggan!


Nu ska jag käka negerbollar o dricka te för jag har fruktansvärt ont i magen. Tror att det är en lite craving som ligger och chillar i maggropen. Fniss.

Och snälla jag förstår verkligen inte vad facerape är? All sån här skit var så mycket lättare i Thailand. Man behövde inte kunna slänga sig med massa übermoderna uttryck och kunna de senaste nyheterna. Det räckte med att lära sig säga hej och tack på thailändska så blev alla jätteimpade och glada.

Kommentarer
Postat av: anna

jaa elin kan inte köra båt. jag är bäst ingen protest!

2010-05-25 @ 19:28:44
URL: http://annasbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0