Norge

De här sommaren blir verkligen inte som jag hade väntat mig. Om en vecka åker jag till Norge, upp till Madde och jobbar. Det ska verkligen bli kul! Slippa tråkiga Nacka.
Här blir jag bara rastlös och arg. Och sen längtar jag alldeles för mycket efter min man.

Så nu blir det till att ta vara på vardagen här i Sverige och sen lämna landet! Skönt att få skriva så. Lämna Sverige. Inte för att Norge kanske är så annorlunda men jag är så trött på allt som har med Sverige att göra. Trött kanske inte är rätta ordet. Eller jo nitton år i det här landet räcker för mig.

Jag känner mig dock lite stressad över allt som behövs göras innan jag far. Fy.
Men kul ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0