Zorbing

Jah! Igår kväll fick jag ett litet ångestanfall. Kom på att det är ganska långt kvar tills jag åker till Thailand. Ibland tänker jag på det och får ont i magen. Tre jävla månader. Imorgon ska jag på anställningsintervju.

I fredags chillade vi hemma hos Denice.

På lördagen var jag helt okej bakis. Ganska hemskt med tanke på att jag inte vart bakis på ganska länge. Trodde ett tag här att jag inte kunde bli bakis längre men så fel jag hade. Var vaken till fem och när jag vaknade på morgonen (kl tio) var jag lite ledsen i ögat att Denice hade övergett mig och gått och lagt sig någon annanstans. Så fel jag hade IGEN. Hon lyfte på en kudde och våra blickar möttes. Underbart.

Sen var det dags för zorbing. Lite lätt illamående övergick till lite värre illamående och några små söta skrik slapp ur min vackra käft. Det var kul.


Jag vet inte riktigt vem som är vem på den här bilden men där inne rullar vi runt och tänker på mjukglass. Som jag tyvärr aldrig fick äta sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0