All by myself

Blev ganska vilt ändå igår! Åkte till Coconut Bar och såg Bacs nya näsa!! Fy satan vad jag inte kände igen honom. När vi satte oss ner började jag spana på bandet och tänkte Guu sådär minns jag inte att den nya killen i bandet såg ut... Eller har dom skaffat ännu en ny?! Sen gick det upp för mig att det var ju Bac! Herre vad rolig den såg ut, hela han såg ut som en helt annan människa. Visste inte vad jag skulle säga när jag såg honom så det blev bara ett Looking good! som jag inte riktigt menade.
Sen var vi på Chang bar en stund, träffade Emily och jävlar vad det var fullt med folk där. Redan halv tio var det smockat. Kommer gå bra för Chang bar i år känner jag. Inte så jävla varmt som första baren heller.

Men nu ska jag åka och hämta upp Madde i Bangkok-trafiken som råder i Ao Nang och på Nopparathara. Det händer grejer ikväll, thaidans och sånt. Ska dit och kolla med gänget.

Jag överlevde att sova helt själv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0