Första advent

Det spöregnar och har gjort det sen någon gång i natt.
Idag tänker jag mig också att det kanske är första advent? Hade absolut noll koll förra året men i år har vi pratat om det iaf och kommit fram till att det måste vara idag. Inte för att det ska eller kan firas på något sätt.
Är trött men väcktes tidigt i morse av en gris som hade tråkigt eller nåt. Ri gick inte upp ur sängen utan låg där i en oh en halv timme och petade på mig och försökte irritera mig tills jag råkade armbåga han i pannan. Då åkte han till jobbet och då blev jag illpigg och kunde inte somna om. Så jävla tråkigt!
Hade annars tänkt att göra något bra av den här dagen men det slutar ju för fasen aldrig att regna!

Men imorgon kommer Mathilda. Hoppas inte att det regnar då, numera regnar och åskar och blixtrar det varje eftermiddag.. Så jag sa åt henne att ta bussen hit för jag vet ju inte heller hur länge jag och Leo ska leka galet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0