Fyra kilo baby

Gråt icke! Jag är tillbaka!
Har vart på rehab. Mina tusentals internetminuter som jag köpte hann jag inte använda upp innan en månad hade gått trots att jag inte gjort annat än att sitta vid datorn den senaste månaden. Men jag tog tillfället i akt och köpte INTE nya minuter på en gång. Jag kände att jag behövde en paus innan ögonen blev fyrkantiga.
Denna gång köpte jag inte alls lika många minuter så jag tror jag kommer få mer för pengarna nu, alltså hinna använda upp dem innan tiden har gått ut.

Men vad har hänt sen sist är vad ni vill veta. Detta har hänt:
  • Jag har varit ute en sväng med Stella, hon planerade dynga och för andra gången i mitt liv hakade jag inte på utan åkte hem när hennes kära man kom (det fanns en anledning)
  • Jag åkte på visarun, det var anledningen till att jag for hem tidigt dagen innan. Inte på långa vägar så kul att åka på visarun själv som med min soulmate Dennis
  • Det var loi kratong, jag och min käresta klädde upp oss och blev så jävla porriga att vi trodde att hela Ao Nang skulle tuppa av när de såg oss. Tyvärr öste regnet ner lite grann så vi var inte så porriga längre efter bara några minuter men vi ölade lite och fick härliga vattenblåsor på hälarna
  • Jag har suttit på stranden hela två gånger helt utan solskydd men varken bränt mig minsta lilla eller fått en gnutta brun färg, har hört att folket talar om min ypperligt vita hudfärg
Men de två viktigaste sakerna hände nog idag. Var på marknaden i Ao Namao och ville liksom markera lite revir så jag strök mitt ben mot en moppe, tråkigt nog hade den precis parkerat där och gav mig därför ett saftigt och smärtande rött märke på benet. Åkte hem och kletade aloe vera på det och vips så slutade det göra ont och började läka. Fy satan vad bra.
Det bästa som hänt idag, eller i hela mitt och Ris förhållande, hände för en stund sen utanför seveneleven. Stella har tidigare sagt att Ri fläskat på sig lite så han ville väga sig. (Han pikar ju mig rätt hårt för att jag lagt på mig 2kg) Ri vägde sig, Ri hade också gått upp i vikt. He he he. Ri väger för första gången mer än mig.
Jag är mer kär än någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0