Kom då

Det är krig i mitt lilla område där jag bor! Alla verkar tävla om vem som kan ha teven på högsta volym, bör tilläggas att det är extremt lyhört här. Nu har ju för fasen alla skaffat teve. Förut var det jag och Ri och bitchen mitt emot som älskade att ha teven på högsta volym. Nu har grannarna på båda sidorna också teve och går gärna med i tävlingen.
Igår kväll satt jag, Madde och Stella en stund på stranden med en varsin öl och snickelisnackade, kom hem vid tolv-halv ett och grannarna var då helt bananas! Det var teve/radio på högsta volym och det var bråk! Detta pågick till någon gång efter två då jag somnade. Kunde liksom inte slappna av för jag ville ju höra what all the fuzz waz about..

Idag blir det lunchdejt med Stella om hon nu kommer någon gång, ska göra glasnudelsallad och sen ska det pluggas hela dagen. Kanske ska spana in de nya kanalerna på teven också hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0