Kom igen

Nu jävlar ska jag kirra den där jävla e-legitimationen!
Har ju noll inkomst, jobbet väntar fortfarande, eller rättare sagt jag väntar på jobbet. Det har gått några veckor nu sen jag fick jobbet men inget har hänt efter att jag var på den där turen för typ två veckor sen.
Ri vill skaffa hi-speed internet, köpa massa nya prylar till huset och jag vill kunna leka med mina kompisar när de kommer hit. Allt detta krävs det lite cash för, typ studiebidrag och ett jobb.

Vi har redan hittat ett nytt perfekt internet. Aningen snabbare än det vi har nu och man får använda det hur mycket man vill så jag kommer kunna kolla på Svenska Hollywoodfruar, Ung och bortskämd och massa annat som ni svennebananer kan göra där hemifrån teven.
Har lite tur iaf, tredje säsongen av 90210 började igår kväll på en av våra nya kanaler. Gissa om jag blev glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0