Nu har han lämnat mig

Jaahaa då var man ensam hemma! This lovely feeling of being able to do ANYTHING! Frågan är liksom bara vaad.. Så fort Ri hoppade in i bilen och transporterades till Trang för att hälsa på familjen blev jag helt rastlös, traskade omkring här i huset fram och tillbaka och visste inte alls vad jag skulle göra.
Det som att jag tänkte Åh äntligen kan jag göra allt det där som jag inte kan göra när han är hemma, ligga i soffan och fisa äckliga fisar, traska runt naken, inte duscha trots att jag luktar illa.. Men sen kom jag på att allt det där gör jag ju när han är hemma också.
Så nu har jag två dygn hemma i lyan där jag kan.. Göra allt som jag kan göra när han är hemma med, fast själv. Jag har kommit fram till att jag nog ska klara mig alldeles utmärkt och Ri har sett till att fälla extra mycket hår de senaste dagarna så om jag saknar honom kan jag bara krypa in i något hörn och gosa med en hårtuss stor som en kattunge.

Glömde lägga till en sak från förra inlägget.
* Betyder eventuell överdrift för att krydda storyn en aning

Såhär många klistermärken har vi iaf fått ihop till nu. Över hundra fecking baaaaaaht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0