Ska köpa hörlurar.. i framtiden

Jag vet inte om Ri har lämnat mig eller bara åkt till jobbet. Hoppas på det sista.
Nej, men det är perfekt väder idag och det verkar som att Ri skulle jobba ändå, tråkigt. Min högsta önskan är ju faktiskt just nu att ta mig till det där jävla templet. Istället sitter jag nu hemma i min ensamhet och käkar longgong (eller hur man nu skulle stava det). Frukt hur som helst.

Ska ta en sväng ner till Ao Nang men först ska jag nog koka mig en kopp cha yen. Iste! Woh, jag är glad för att min man har köpt det där kinesiska teet som jag har tjatat på honom så länge att göra så nu kan jag börja göra mitt egna te, både kallt och varmt. Tror dock att det kommer smaka bajs i början. Det brukar vara så när jag kokar ihop något utan recept, men övning ger ju färdighet.

Ps. Grannarna skrek hela natten lång. Mannen står och brölar nu med. De börjar bräka, bröla, bygga om, dansa galet till thaidiscomusic och bråka på natten efter klockan tolv vanligtvis men idag kör de fullt ut. Kan det ha och göra med den höga volymen jag hade på teven igår?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha men jag kommer och leker med dig någon gång ska du se:P har lust att va inne i dimman och hälsa på vårat träd med dig! om du hittar ett liknande träd i Thailand kommer jag direkt;D

ps. trevliga grannar du verkar ha..:D

2010-11-12 @ 12:27:28
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0