Svara

Åhååj stressad jag är. Har ännu inte fått klartecken från Mathilda om hon uppfattat vad jag skrivit till henne på facebook så jag vet ju inte om hon kommer stå där på flygplatsen och vänta på mig eller om hon tar bussen.
Känner att det inte är värt för någon att ta en taxi dit för 1000B fram och tillbaka när man kan ta bussen för 150B.. Kan ju inte låna bil eftersom det är så tidigt på dagen. Och den lilla djävulsungen har ju ingen telefon som man kan nå henne på heller!
Såå, i värsta fall får hon väl åka hem med Stella när hon plockar upp folk där vid sextiden med jobbet.

Hur som helst var jag ju barnvakt till Leo idag, inte så jävla lång stund men han hann hitta på en del bus ändå. Typ pilla sönder vår laddare som vi har till ALLA våra mobiler.. Sen kom Stella tillbaka igen för hennes arbetskamrater hade glömt henne på kontoret. Men det blir mer barnvaktning senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0