Fy

Okej ytterst lång tid har det tagit mig att försöka ladda upp en bild här utan resultat. Så lång tid att regnovädret utanför har blåst bort, jag lyckats gå ner tre kilo i vikt och att jag till och med glömt vad det var för bild. Så nu släpper vi det.

Jag tror att jag håller på att falla in i en depression eller något. Om jag inte är på väg nu så är jag det snart för fan vad tråkigt Ao Nang är! Eller jag har iofs inte varit i Ao Nang på flera dagar, knappt gått utanför mitt hus för det finns ingenting att göra. Håller på att dö av boringness!
Vad ska jag ta mig till? Snälla någon ge mig ett jobb innan jag äter upp mig själv inifrån. Fattig och utan något att göra, så det enda jag kan tänka mig att göra är ju att kila iväg till marknaden och köpa de där snygga shortsen jag såg i torsdags, eller dra till Tesco och köpa dyra fina kläder för jag såg att det fanns en massa gött när jag var där sist. Men jag har ju ingen inkomst och jävla fecking Norge vill ju inte ge mig ett öre till heller. (Okej detta är ju kanske inte hela Norges fel men en norsk persons fel.)

Måste ha ett jobb nu! Håller på att gå under. Men det är ju inte så jävla lätt när det är väldigt svårt att kommunicera med folk här, speciellt när man inte har pengar på sin telefon. Och pengar kan man inte heller ladda på för då kommer det massa sms som kostar pengar och så vips är pengarna borta igen.

/En arg Frida som är på gränsen till att göra något drastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0