Hungrig men ack så vacker

Sicken händelserik dag det blev idag. Jag och Ri som skulle pallra oss till marknaden och köpa massa gott och ha seafoodBBQ ikväll men så kom ju hans kära engelska päron och nu när klockan är snart halv sju på kvälla har grabben fortfarande inte kommit. Men jag kunde ju inte slita honom från deras lilla shoppingrunda de är ute på. Hoppas bara de är generösa och köper massa roliga grejer till honom (som jag också kan använda. typ nya brillor skulle sitta fint). Men de kanske bara shoppar till sig själva.
I övermorgon kommer Madde!! Ska hämta henne på moppen någonstans i Ao Nang ack så skoj det ska bli.

Fast nu är jag jävligt hungrig och sugen på iste. Hoppas han kommer hit med mat och mitt te snart annars går jag under! Jag som hade gjort mig så snygg tills han skulle komma hem från jobbet, duschat o klätt på mig, till och med kostat på mig att pudra mig i ansiktet.. Uppskattat.



Den här sexiga bruden sitter liksom hemma o väntar på honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0