Jag har internet

Jag har gått och köpt mig ett ruskigt snabbt internet nu. Eller inte ruskigt snabbt men det går att komma in på fler hemsidor än facebook som mitt förra internet. Kändes i plånkan, ja det gjorde det men nu är det avklarat. Hoppas att internet är tillräckligt bra att kunna skypa på annars blir det inga fler skypedejter för jag tänker inte lägga ut ett enda öre (eller baht) till på internetcaféer. Slut på sånt tjafs.

Har även shoppat ett linne idag, tvåhundra battisar slängde jag ut på det men det var det värt för jag har ju vart så deprimerad över det här med internet så länge. Kanske kommer jag kunna kolla på Svenska Hollywoodfruar om jag har riktig tur. Och nu jävlar kan jag börja plugga. Hoppas verkligen inte att detta skiter sig nu.

Tyvärr måste jag betala för hur mycket jag använder så jag kan ju inte surfa 24/7 men snart kommer jag att ha ett liv när Madde kommer ner. Fett mycket kompisar jag kommer ha då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0