Kanske löser sig allt till slut


Gissa vad den här söta tjejen har gjort hela morgonen...
Vart en duktig skolflicka. Pluggat järnet och skickat in svar på massa frågor till herr Otto. Känner mig superduktig och glad att mitt internet äntligen har börjat fungera så jag kan göra allt sånt här som jag ligger efter med cirka sex veckor eller hur länge det är jag vart här nu.

Glömde ju skriva igår att vi har köpt salva till kissemurrorna. Nu ska bifföronen bort! För dom som inte vet vad bifföron är så är det när öronen på dom små liven torkar ihop, blir sår som kliar och så är dom där med sina lurviga tassar och kliar så blodet sprutar över hela byn. Mer eller mindre men det är inte särskilt sött. Jag har nu inte petat på katterna på flera veckor för det har bara blivit värre och värre och Katitsi har fått på huvudet också.

Ännu en grej jag inte skrev igår är ju att jag äntligen fått en regestreringsskylt till min moppe. Ri var också glad för han satt och läste i papperna och konstaterade att detta är hans första moppe som han äger och så tackade han mig för att jag lagt ut ganska många tusen på den där röda "motorcykeln". Sen sa han att han skulle ringa polisen och säga att en blond farang har stulit hans moppe så jag kommer hamna i fängelse... Men vafan vem bryr sig? Jag har ju internet nu så jag är glad ändå :D

Kommentarer
Postat av: Denice

gud jag bara saknar ihjäl dig när jag ser denna enastående bild på dig.

2010-10-07 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0