Nu börjar det hända grejer

Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för Madde kommer idag!
Am I happy or what? Jaa.


Har ju då en liten släng av Surat-sjukan skulle man kunna säga. Har inte träffat en vettig människa (en farang helt enkelt) på fyra dagar. Har träffat Ri och hans skrikiga kompisar (mot min vilja) och ingen mer. Ja jävlar hon lär ju landa om en halvtimme eller så om hon tar samma plan som jag, Stella och Leo tog.

Jag har ju bestämt mig för att något kul måste hända så nu har jag börjat käka mina vitaminer igen. Vitaminerna som ska hjälpa mig att få gourgeus skin, vitaminerna som jag slutade äta för att min mage inte riktigt klarade av dem. Precis de vitaminerna så nu jävlar kommer det att hända grejer, bara bra om jag håller mig hemma hela dagarna för jag kommer alltid att behöva en toalett i min närhet från och med nu. Denna gång ska jag inte sluta äta dem för mitt ansikte har typ blitt ett minfält igen. Om detta inte hjälper går jag till farbror doktorn och köper superstark thaimedicin. Det om något måste ju hjälpa.
Jag somnade igår med en öm haka, vaknade upp med FFF (Fem Fyllda Finnar) på hakan! Hur kul var det? Inte så jätte men det hände iaf något.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Om du har trakigt kan du ju skypa med mig nagon dag

2010-10-13 @ 22:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0