Nu måste något hända, det ska jag se till

Jag har typ fastnat i någon deppgrej. Jag kommer seriöst att avlida om mitt liv ska fortsätta såhär. Ingenting händer, jag sitter inne på mitt varma jävla rum och ruttnar. Igår var jag utanför dörren två gånger.
Jag var inte glad igår kan jag lova. På Ri då.
Fast det var ju inte Ris fel det som hände egentligen, han gjorde inget fel så jag tog fram hopprepet och hoppade tills alla mina arga känslor var borta och sen var det bra igen. Fick lite ont i magen då middagen serverades tjugo minuter innan läggdags. Jag ber bara till gudarna nu att något kul ska hända.

Hoppas också att Stella kommer hem idag. Så som hon flänger runt. Hon kan ju inte ha någon ro i själen, högst fem dagar på ett och samma ställe. Ao Nang - Phi Phi - Surat. Hon måste komma hem idag för jag ska snacka allvar med den bruden och sen vill jag se hennes pretty cute baby som jag sett ungefär fem gånger sen jag kom hit. Inte särskilt mycket.

Måste väl plugga lite också men det här internetet är ju inte att leka med. Jag hinner göra lika mycket på en timme på denna dator som jag gör på en kvart på svenskt internet. Får lite damp för nu kan jag inte byta till något annat (dels för att det inte finns något annat som funkar i fecking Krabi där det inte finns 3g och dels för att jag pungat ut en ganska saftig summa pengar för detta).

Madde kommer ju imorgon bitti. Satan vad kul! Ska åka och leta hus till henne idag.. Hehe japp här är man ute i god tid. Huset jag fann förut gick ju då tydligen inte att hyra per månad så nu blir det att dra till laundry och kolla om de lyorna är lediga. Annars har vi ett problem.. Eller jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0