Storbråk

Internet fungerar fortfarande, ett mirakel. Fast igår var det lite knas så jag blev sådär hopplös och ville ta livet av mig igen så Ri kände nog att hade inte hade något annat val än att börja ringa till internetföretaget och försöka lösa problemet. Men varje gång han ringde fattade jag inte vad det var för fel och började ställa massa frågor som han inte kunde svara på (för han kan egentligen ingenting om datorer) och till slut fick både han och jag damp och han sa åt mig att knipa för han orkade inte lyssna på mig. BOOM! Det var det närmaste ett bråk vi någonsin har kommit men det gick liksom över ganska lätt, jag köpte iste till honom och skojade lite sen var det bra.
Men på natten gjorde han slut med mig för att vi bråkat så mycket under kvällen enligt honom.. I min dröm alltså så jag var helt heartbroken hela natten.



Annars då.. Jo igår spanade jag lite på katternas öron, mamman är fö. borta sen ungefär en vecka, misstänker att hon kläckt sina ungar typ i långtbortistan, bebbarnas öron har hur som helst blivit supermycket bättre. Kan ju inte ta kort eftersom Stella har mitt minneskort men se mina ord.
Riset skulle även ge sina katter en varsin liten p-spruta igår som vi köpte dagen innan. Han skulle be Pok om hjälp men hon var ute och söp med sina kompisar och skulle komma sen.. Lät inte så himla bra i mina öron så jag fick grabba tag katterna i nackskinnet och hålla fast dom ordentligt när Ri tryckte in sprutan. Problemet var bara att han aldrig gjort nåt sånt förut så han tryckte igenom sprutan lite för mycket så den kom ut på andra sidan och sprutade in all vätsa i... Luften. Men med katt nr2 och nr3 gick det bra. Nu har vi bara en som kan bli på smällen, det viktigaste var ju att Precious blev safe för hon har ju fått sitt namn av filmen Precious (pga att hennes kattfarsa försöker sätta på henne hela tiden).

Idag hade vi planerat att koka rissoppa med biff till frukost och mysa hela dagen men nu är ju Ri och jobbar så jag ska väl sitta framför datorn hela dan. Kanske hinner jag med att tvätta och städa lite men man vet ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0