.

Så sitter man här igen på stranden (nästan) och väntar på att få en glass levererad rakt in i käften. Ibland är livet för jävla gött. Verkar som att jag kanske har ett jobb på g också. Håller tummarna!

Idag har jag städat och tvättat som en riktig hemmafru, ikväll ska Ri ut och jaga. Vadå könsroller?
Vi ska nog hinna med att träna lite också, tränade ju igår men vi vill liksom bli så muskliga som möjligt så fort som möjligt. Det är därför jag just nu sitter här och snaskar glass.

Okej nu fick jag också höra (för tusonde gången) att jag och Ri är så himla lika. Läste i en tidning förut att om man är lik sin partner så betyder det att man mår bra med sig själv och känner sig nöjd. Härligt vad livet leker.

Kommentarer
Postat av: Plahnet

Du verkar ha de så braaaaaa! Är väldigt glad för din skull! och lite avis också måste ja medge...

2010-09-14 @ 12:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0