Fredag

Tjaaa bloggizz!!!
Idag har jag och Stella stekt fläsk på stranden. Jag brände INTE mina fötter om någon nu skulle få för sig det. Stella däremot.. Ojojoj..
Vi blev fotade av ett gäng thailändska kids och intervjuade av två skolflickor. Jag gav "min" elev MVG i allt (fast jag menade det inte, vågade inte kritisera henne när hon och alla hennes klasskamrater läste vad jag skrev.

Nu är det mörkt ute, snart ska vi kila iväg till seveneleven och shoppa loss inför Phi Phi. Det är ju så fasansfullt dyrt där att vi köper med oss öl och andra nödvändigheter dit. Lite tyngre att bära - lite mer att äta (för att vi sparar pengar).

Ikväll blir det lyxmiddag... Nudelsoppa som jag ska slaska ihop, alltså koka vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0