Hej Noah

Fysanfasan sitter i solen och svettas lite just nu. Har fortfarande inte internet. Ska försöka fixa det ikväll eller så.

Åkte till Krabi town igår och det var inte romantiskt, spöregn och kyla så in i helskotta. Köpte en moppe iaf. Blev lite ledsen i ögat när jag såg den stora prislappen men jag leker att jag är rik tills stålarna är slut. Då försörjer Ri mig. Just nu köper han nudelsoppa till mig.
Idag har jag varit lite muslim. Eftersom det är ramadan har jag inte käkat på hela dagen (klockan är nu kvart i fem).. Eller så beror mitt fastande på att Ri var och jobbade och jag inte vågade köra min moppe hehe..

Nu ska jag käka.

Bella har fött sin lilla bebis. Fy satan vilken liten hårig boll. Supersöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0