Hemma i Ao Nang

Frida är hemma från Phi Phi. Lite ledsen i ögat för Ao Nang verkar nu mer dött än vanligt. Men hey.

Fasen vad mycket snyggt jag såg på den där lilla ön. Har kommit fram till att det råder extrem incest på den ön, alla snygga människor bara parar sig med varandra så det blir bara snygare och snyggare folk där hela tiden.

Min moppe do under tiden som ja var borta. Ägnade en timme åt att försöka kicka igång den idag innan en snäll och söt granne kom och startade moppen åt mig.

Nu ska jag äta för jag är så hungrig att jag tror jag avlider.

Inga bilder på Phi Phi, både jag och Stella hade med oss varsin kamera men ingen hade minneskort.

Kommentarer
Postat av: plahnet

Ja vill också åka till ko fi fi!!!

2010-09-22 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0