Imorgon far vi iväg på semester!

Vilken semesterfirare jag har gått och blitt! Var på stranden idag igen, låg och sög lite på min iskalla cola/lime kalippo med hela kroppen insmord i solskyddsfaktor 30. Smörjde in fötterna väldigt noga flera gånger för okej det var inte Stella som fick illrosa fötter igår det var jag och jag kan också passa på att erkänna att de fortfarande lyser rött idag.
Igår kväll var vi även ute, bandet spelade på Coconut bar och jag drog med mig Ri så satt vi där och ölade med Stella, delade även på en bucket men efter det kände Ri att det var dags att åka hem och sussa kudde för han blev ganska full. Han har ju inte druckit på några månader så det gick rätt upp i skallen på lillen.

Just nu har jag och Stella bloggdejt. Sitter på Tattoo de café och bloggar ikapp (eller iaf jag hon är ju inte så jätteaktiv med sin blogg och nu har hennes dator slutat fungera). Vilka stekare vi är alltså!
Och imorgon ska vi ju till Phi Phi dårå, för dom som inte vet så är Phi Phi typ som Thailands Saint Tropez så vi bara MÅSTE ju dit. Det är därför vi steker så mycket nu innan för Stella har berättat att alla är jättebruna på Phi Phi och vi vill ju liksom passa in bland alla andra turister.
Vi ska ligga på stranden och dricka öl, sola hela dagarna, simma runt i det turkosa vattnet, vandra upp till Viewpoint och skaka våra lurviga på alla strandbarer. Och gå på safari! (Hehehe)

Här kommer lite härliga semesterbilder från vårt perfekta liv! (Är det bara jag som tycker att jag börjar låta som Dessie och Kissie?)

Varje gång efter vi har tränat kör vi spa, jag och min flickvän.


Mina röda fötter och min enda vän, detta är hemma hos mig i mitt såkallade "empty room"

Min babyface vän

Stella spanar efter galna kineser längre bort på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0