Skönt att det funkar med varningssystemet iaf

Detta var gårdagens middag. Köpte en påse klet och blandade ihop. Smakade inte panang men var helt okej ändå, det mesta går väl ner när man är hungrig.

Det finns ingenting att skriva här egentligen. Sitter utanför green planet just nu och använder deras internet för det går så mycket snabbare än mitt och är helt gratis för mig. Alldeles nyss tjöt det som attan och så sa dom att det hade vart en jordbävning i havet och att en tsunami var på väg. Hade fått smått panik om jag inte hade haft min tolk med mig (Ri) som kunde förstå när en kvinna här bredvid sa att det var ett test. Undra hur många som vet att det var det.. Men ingen panik utbröt, alla var kolugna. Konstigt.

Just det i morse gick jag upp klockan åtta. Ri åkte och köpte rissoppa till frukost så jag fick frukost på sängen hehe. Så idag blir det en lång dag. Ikväll ska vi träna, kör på varannan dag nu. Har dock rejäl träningsvärk i vaderna fortfarande och går lite som att jag fått en påle i stjärten men det ska nog lösa sig med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0