Verfur

Såg precis en väldigt läcker kackerlacka springa in bakom min resväska som ligger på golvet.. Hoppas att den är rädd och håller sig där bakom för jag blev inte glad när jag såg den. Den kom utkrälandes från min madrass hehe.

(Nu är glassbilen här också men jag ska vara nyttig!)

Har megaträningsvärk i vaderna och lite i magen. Ska försöka locka till mig lite tigerbalsammassage idag för det behöver jag verkligen.
Tråkig dag idag. Har försökt gå in på internet i två timmar nu men det har inte funkat tills jag kom på att jag hade bytt simkort i mobilen till det utan internet. För dom som vill veta så använder jag inte det numret som jag kanske gett till folk innan. Det kollar jag bara ibland för jag har tappat bort laddaren till min ena mobil (japp, jag försöker verkligen vara thai och har därför TVÅ mobiler). Så det numret jag använder mest är +66855727421

Nu har Stella åkt till Phi Phi och ska vara där extra länge denna gång. Hoppas att Ri är ledig nu en massa eller att jag kan få ett jävla internet som fungerar så jag kan börja plugga!

Jag har tråkiiiiigt! Ska kolla på ett avsnitt av scrubs och när det är slut hoppas jag att Ri har kommit hem från jobbet med något gott att äta. Ikväll ska vi nog laga paneng med biff. Gott.

O en sak. Vet någon varför min dator inte går att ladda ibland? Tex nu står det "Anslutet men laddas inte" WHY??

Kommentarer
Postat av: Lisen

min dator gjorde exakt samma sak och det visade sig att batteriet var trasigt så det inte gick att ladda upp. då kna man ju bara använda datan med sladden i vilket gjorde att jag fick damp och åkte o köpte nytt batteri för 1500 kronor. det var det jag hade att komma med. tack o hej / ulla p

2010-09-13 @ 18:10:37
Postat av: plahnet

Göran p jag har också tråååkigt hela tiden... men nu ere mindre än tre veckor kvaar, yey!!

2010-09-13 @ 23:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0