YEY

WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
Äntligen kan jag logga in på min lilla övergivna blogg på mitt egna internet. Har försökt flera gånger om dagen i snart en vecka nu men det har aldrig funkat. Har bett till Gud och till Allah och nu funkade det.

Jag är bränd som en rosa gris.

Nu har det gått så lång tid sen jag skrev sist så jag vet inte alls vad jag ska skriva. Tror visst att jag redan skrivit att jag gått o köpt en moppe eller hur? Har även köpt en stor, vacker glänsande spegel.
Har ju haft dirre i två veckor men det är över efter massa piller och grejer. Det är dom duktiga på att dela ut dom där thailändarna.

Bjussar på en liten bild om det vill funka. Jag vill att ni först och främst lägger märke till min härliga bränna men också ger lite uppmärksamhet till mina monsterfinnar som har bosatt sig på min rosa rygg.

BURN BABY BURN!

Just det Stella och jag har vart ute och slirat. Det var Chang bars sista kväll så de var rätt givmilda där vilket ledde till att dagen efter sov jag till klockan fyra på eftermiddagen. Koko väckte mig när han kom hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0