En person som alltid ställer upp för mig var det ja

Kom på att jag skrev fel när jag skrev ja till att lösningen till huvudvärk och feber heter paracetamol. Jag menade ju bara att det hjälper lite, inte för att jag tror att det tar bort orsaken till att man är sjuk utan att det lindrar symptomen.

Sen vill jag ge en liten medalj till min underbara sambo som tar hand om mig så himla fint när jag är sjuk. Alltså när jag ringer och ber honom komma hem med en shake och snorpapper så freestylar han bara och kommer hem med lite cola och chips. För han tänkte ju steget längre, vi måste ju redan ha papper hemma och så vill hon väl ha cola oc chips för hon orkar väl inte äta mat om hon är sjuk. Fint gjort.

Har precis varit och köpt papper nu efter att ha snytit mig i det mesta som finns här i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0