Fy för idag, för allt, för alla

Så fiiiint väder det är idag! Solen skiner (bakom molnen) och bara några ytterst få droppar med regn har kommit från himlen. OBS! Inget aprilskämt!
Har hängt en stund nere i Ao Nang med Madde och Denice men när Ellinor kom ville de gå och titta på tatueringar hos Ellinors nya boyfriend och det var ju kul en stund. Alltså tills det inte fanns mer att titta på för sen blev jag uttråkad. Åkte hem. Väntar nu på att Ri ska komma hem från jobbet så vi kan åka och shoppa lite kött, frukt, ansiktskräm till mig och kanske ett litet litet men ack så dyrt schampoo som gör att det inte kliar som attan i min hårbotten. Vet inte vad det är för fel på mig men det vet tanten på apoteket och ger mig bara det där schampoot och så blir det så skönt sen. Kan inte hitta några löss eller mjäll eller något annat mysigt i mitt som gör att det kliar och jag tvingar Ri att leta varje dag men det finns liksom inget.
Kanske ska slå till på lite peeling också. Är inne i en äckelperiod och det brukar vara så när jag får kli i håret. Om håret känns äckligt så går det inte att känna sig fräsch. Så nu jävlar ska det fixas!

Hoppas också på fint väder ikväll så man kanske kan gå på den där marknaden som ska öppna idag. Behöver komma ut lite och se lite folk. Dock betyder inte det att jag vill gå ut och dricka öl. Verkligen inte sugen men det kan ju bero på att de tre tjejerna jag då skulle gå ut med går ut och raggar på sina små killar. Då måste ju jag också hitta ett ragg om inte jag ska bli utanför och det går ju inte. Jag är ju äcklig!

FY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0