Hungrig!


Lilla Emzlurk och jag. Eller jag och Emzlurk rättare sagt. Kul när hon var här!

Skulle käka kebab med Stella, Leo, Bass och Ri idag men de bestämde sig för en liten familjemiddag så det blir en annan dag. Så då får jag försöka lägga en stor jävla brakare i Ris öra så han kanske vaknar så vi kan ha en egen liten familjemiddag. Kanske traska runt på marknaden och köpa lite gräshoppor som han vill göra eller bara sätta sig någonstans och mumsa.
Är hungrig som en nyfödd lammunge!!
Har precis klämt en chokladkaka men behöver lite fett! Kanske ska fråga Ri om han vill bjuda mig på pizza company. Skulle sitta fint. Han vill väl vara snäll mot mig. Hoppas jag.

Fy i perkele vad stor Leo är! Och så himla söt så man dör. Han var jättesnäll mot Noah också. Kramade och pussade på honom och ville att Noah skulle rida på hans rygg och tvättade Noah i stjärten och överallt. Och Noah verkade ju avguda Leo ganska mycket också.
Söta små kompisar de kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0