Ja jävlar

Jävlar vad det sprakar här hemma, ur någons RÖV. Fick en röv upptryckt i nyllet när jag satt på moppen och en riktigt hård fjärt fyrades av rakt i pannan på mig, höll nästan på att ramla av men jag klarade mig tack vare min goda fysiska hälsa och balans.

Idag har jag lekt med Stella och vi har gjort massa grejer och ändå ingenting. Hunnit med seven fyra gånger, shoppat en jävla massa deo och sånt, varit på marknaden två gånger, anti-bantat två gånger, skypeat med mor och far och hälsat på Madde och Eak. Eak var väldigt glad att han fick duscha en vild fågel tills den kvittrade högre än moskéns böneutrop.

Fick även en känsla av att det snart är fullmåne idag. En stor jävla måne var det på himlen och NU förstod jag vad Emmy menade när hon förut sa "Har ni tänkt på hur svårt det är att fota månen med en digitalkamera?". Äntligen. Prova själva om ni inte vet.

Kolla liksom vilken stor och frodig måne, värt att ta bild på. Man ser ju den nästan!

Nu ska jag koka lite räkor så kanske det blir en romantisk middag i solnedgången imorgon om jag lyckas få ihop något smarrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0