Leo kommer nog att bli fotograf.. eller modell

Ri har dragit iväg till marknaden och jag orkade inte följa med. Skulle va kul att gå ut och se lite annat än väggarna i mitt hus men det får väl göras någon annan dag. Hade tur att Stella kom och hälsade på mig i morse med en liten cha yen så jag fick något gott att sörpla på och lite sällskap. Fin vän man har.

Kollar på lite bilder som mästerfotografen Leo tog på mig och Stella för några dagar sen. Han kommer verkligen kunna göra karriär inom vilket område som helst den mannen.

Ja det är ju inte alltid så lätt att pricka bytet (eller vad man ska kalla det). Men sen så är ju inte Leo ens två år gammal så han är ju rätt så bra ändå.
Han var väldigt duktig på att visa oss hur vi skulle posera, typ med ett finger i munnen. Såhär:

Sen när jag och Stella försökte freestyla och köra lejonposen trodde Leo att vi lekte och låtsades bli rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0