Måtte jag bli frisk NU

Jag hatar att vara sjuk! Speciellt när det är ruskigt varmt ute! Har en känsla av att jag inte ens har feber fast det känns som det, skulle ju lika gärna vara värmen som spökar och gör att jag känner mig febrig. Fast nä ändå inte, lite feber har jag nog men jag tror inte att det är så illa som det känns.
Det är ju det som är så himla jobbigt. Är varm och kall hela tiden, kall på skinnet men jättevarm i kroppen.

Somnade inte förrän tre i natt fast jag gick och la mig halv elva eller något sånt. Tidigt iaf.
Kan inte sova! Har iofs sovit lite på dagen idag och när jag vaknade var jag helt blöt av svett och min hals var så torr att tårarna sprutade när jag försökte prata.

Det är så himla tråkigt att vara sjuk!

Hoppas att jag mår lite bättre ikväll för jag dör snart av boringness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0