Nam prik


Här är min fina nam prik som jag bånkade ihop igår i min "nya" mortel, alltså den är inte så ny längre men var tills igår helt oanvänd. Jäkligt gott var det trots att det var så länge sen jag gjorde egen sist.

Börjar undra lite om det verkligen kommer bli en romantisk middag i solnedgången idag. Har en känsla av att det inte blir det ändå. Hela familjen från Trang kommer idag och hälsar på så vi får se hur länge de stannar. Kanske blir det en romantisk middag på stranden med hela tjocka släkten.

Nu börjar det bli ruskigt varmt här i lilla Thailand... ehm kollade just precis på yr.no och det regnar tydligen! Jag vet inte.. Men de kan ju inte ha fel så det måste väl vara något fel på mig. Skulle vara 28 grader och regn mellan 16-19 idag och det är ju faktiskt en kvart kvar tills dess så det är väl bara att vänta och se.
Ska tydligen regna hela dagen imorgon också. ÄH det tror jag inte på. Regnet är dock välkommet om det vill.

Lite jobbigt är det ju att sussa nu om nätterna. Speciellt om man har en koalaunge som klänger sig fast på en.. Då blir det lite extra varmt.

Jag kanske är dum men det är ett regnmoln på Ao Nang men ändå står det att det ska vara 0mm nederbörd. Hur går det ihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0