Nu SKA jag bli frisk

Nu börjar jag att förstå varför thaiar älskar paracetamol! Det går ju för fasen inte att ha feber i den här jäva värmen!! Försöker härda ut men det är förbannat jobbigt kan jag lova.
Känns dock som att jag är på bättringsvägen. Kunde sova ut ordentligt i natt, var dock lite jobbigt i början när jag sov för först frös jag som en liten gris och sen när Ri kom och la sig i sängen vaknade jag och var helt söndersvettig och Ri var som en jobbig liten igel och ville kramas. Drömde massa härliga feberdrömmar.

Har drömt ganska många feberdrömmar de senaste dagarna. Men kommer bara ihåg en av mina drömmar och då drömde jag att jag och Denice var systrar som grävde på mammas och pappas vind och hittade massa fina grejer. En jätteliten symaskin, en peruk, massa gamla levis-jeans som jag tog för att klippa av dem till jeansshorts och guuu så många örhängen. Denice var helt till sig i brallan men jag tyckte bara att hon var dum som inte fattade att det bara var en dröm. Så jag sa åt henne att öppna ögonen för att hon skulle se att det var en dröm och så gjorde jag det själv och vaknade. Så blev jag ledsen för det var en kul dröm att drömma.
Det är den lilla lilla shopaholicen i mig som får mig att drömma sånna där drömmar.

Har inte ätit något idag och klockan är snart två. Måste köra en raggarrunda med moppen och leta efter lite krubb men det orkar jag egentligen inte. Tänkte åka till seven iaf och köpa något gott att dricka.
Har fått för mig att det är väldigt bra att dricka extremt mycket så att man kan kissa ut alla bakterier. Vet inte om det stämmer men det låter ju inte helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0