Problem i paradiset

Mannen lagar mat och tydligen var jag i vägen så jag fick order om att gå och leka med mitt internet. Visst, varför inte?

Blev inte kosnopp till frulle. Blev khao man gai och jag kan tänka mig att det kittlade lite godare i munnen. Men vem vet?

Har försökt få igång mitt skype men det funkar inte! Trodde att internet var för dåligt men det stämde inte för jag provade att logga in på Rajrajs skype och det fungerade utmärkt. Konstigt det där. Kanske får skaffa en ny. Nemas problemas liksom!

Imorgon bitti kommer Stella och Leo!! Fy i perkele vad det ska bli kul! Vill mest se Leo och vilka härliga konster han har lärt sig där uppe i kalla Norden. Gosa lite och rufsa i hans frodiga kalufs som jag sett att han har odlat. Sen bävar jag lite för att kläcka nyheten för Stella att det inte finns en enda Sato i hela södra Thailand att få tag i.
Utplockat som det är på 7eleven. Tur ändå att det kommer en liten leverans med bullar då och då så man kan snaska i sig något men det är ungefär det som finns. Tycker att de borde lösa alla problem med vägar och skit efter översvämningarna nu så de kan få in lite alkohol! Finns inte en endaste liten öl heller.
Har dock inte letat ordentligt utanför Klong Hang, kanske finns i Ao Nang. Ska åka dit ikväll och spana så jag kan överaska Stella med en findrink när hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0