Mätt

Har precis vart och käkat i Ao Nang med Stella och Leo. Skulle käka på kebaben men den var stängd som alla andra gånger jag vart där för att käka så det blev vanlig grön curry till middag. Onödigt eftersom Rajraj vart på marknaden och handlat massa för att laga mat ikväll. Men lite quality time med dem är ju alltid trevligt.
Blev dock inte så lugnt och sammanhållet, Leo flängde ju runt överallt och ropade bye bye till alla och vinkade. Men duktig man är han iaf som betalade för oss.


Idag har jag varit på stranden ganska länge och fy i helskotta vad varmt det var. Vi spenderade nog mer tid i vattnet och det var nog därför som jag inte brände mig (så himla mycket) trots att jag inte hade någon solkräm.

Imorgon blir det dock INTE stranden. Ska storstäda hela huset som jag tänkt göra ett tag och ta tag i berget med smutstvätt som svämmar över. Måste putsa fläkten i sovrummet, tror att det kommit in en del skit i den för den går så jävla långsamt. Fläktar knappt längre, bara på morgonkvisten ungefär när Ri går till jobbet och lämnar mig ensam i sängen. Kallt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0