Igår pantade vi och idag pantade jag de sista burkarna


Jag och Ellinor har samlat burkar och flaskor sedan midsommar. Det är ju lite mer än en och en halv månad och idag pantades de sista burkarna. Imorgon räknar vi ihop slantarna och ser vad vi får. Kanske en klubba från 7eleven? En öl inne i stan? En tur till Phi Phi inklusive boende, mat och en festkväll? Hoppas på något dyrt iaf.
Imorgon är sista dagen på jobbet.
Ikväll ska jag försöka packa färdigt väskan till Barcelona så jag slipper tänka på det imorgon för då vill jag bara hämta ut mitt pass från Thailändska ambassaden och sen slappna av. Försöka känna efter hur det känns att vara arbetslös igen. Hur det känns att om bara en vecka få träffa efterlängtade människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0