Jag vet inte ens vad jag är rädd för

Ah nervösmagen kurrar för fullt här borta. Jag är inte gjord för att resa, speciellt inte med flygplan. Jag får alltid ångest över att inte hitta till planet, bli försenad, behöva betala övervikt osv. Har nu fyra kilo kvar att stoppa ner i resväskan men kläderna som hänger och torkar överallt i huset väger nog aningens mer än så.
Får se till att ha på mig, ett par leggings, ett par jeans och mjukisbyxor över det. Och sen ett par-tre tröjor. Kommer att bli härligt varmt och skönt när man landar i Thailand.
Som att detta inte är nog så ska jag bege mig in till stan snart och shoppa loss med Mikaela.

Herre. Är jag dum?

Svar ja.

OOOH imorgon åker jag. På torsdag morgon är jag framme. Alltså natten till torsdag svensk tid.

Så jävla nervöst, läskigt, jobbigt och alldeles alldeles underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0