Jävla regn igen

Alltså det var själva fan vad det ska regna i det här jävla landet! Det är inte samma sak som i Sverige när det regnar här, alltså att man inte kan gå och ut sätta sig på en uteservering eller ha picknick. Här blir man helt handlingsförlamad.
Man kan inte gå utanför dörren för när det väl regnar då REGNAR det, alltså inga små töntiga svennedroppar som alla klagar på i Sverige. Man kan inte prata med varandra (om man skulle ha turen att inte vara ensam) eller kolla på film för regnet smattrar så förjävligt på taken att man får lättare hörselskador.
Tvättberget växer för man kan inte tvätta. Eller jo vi slängde i en maskin häromdagen som fortfarande inte är torr och mitt i tvätten gick strömmen så den är bara halvtvättad och luktar jätteilla. Dels svett och dels antydan till mögel.

Jag orkar inte sitta här hemma helt ensam en dag till ju. Får helt enkelt ladda ner en film, ta en ISKALL dusch och vänta ut regnhelvetet. Inte för att jag har något gott att gnaga på till filmen. YES bara fem timmar kvar tills Ri kommer hem från jobbet. Kanske han kan stanna på vägen hem och köpa massa goa grejer till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0