Längtar tills på onsdag då det blir uppehåll!

YEEEEEEEY snälla gud låt aldrig regnet sluta! Nej men just det.. Det ska ju aldrig sluta. Kollade väderprognosen igår och då var det oavbrutet regn tills NÄSTA tisdag men en lite gnutta upphåll med solchans (!!) bakom molnen imorgon. Men när jag kollade nu såg det mycket bättre ut.
Tyvärr regn hela dagen idag och imorgon (Denices födis) men resten av veckan skulle solen glimta fram en liten stund mellan alla regnskurar. Kors i taket!

Här sitter jag och värmer mig med en kopp (ett glas) te. Snaskar lite kakor också. Man får äta sånt till frukost när man har vart duktig och tagit en dusch på morgonen. Jag hade så mycket gåshud att det gjorde ont på mig. Men jag ska inte klaga på kylan för snart kommer jag att klaga på värmen. Det är ju faktiskt lite mysigt när det är kallt. När man ska sova. Hela natten är bara en enda lång kram.

Jag, Stella och Denice skulle egentligen in till Ao Nang för att köpa en present till Noah som fyller ett år idag men vi skiter i det. Vi åker på kalaset om en och en halv timme och bara röjer ändå. Så ikväll får det bli presentshopping om vädret har lugnat sig lite.
Först måste jag lyckas ta mig till moskén för att köpa en regnkappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0