Ri tyckte inte att jag skulle lägga upp den här smutsiga bilden


Oj vad det regnar! Idag har det varit uppehåll i några timmar på eftermiddagen annars har det öst ner hela dagen. Hade inte alls lust att åka någonstans i regnet för alla jag känner bor på andra sidan av Ao Nang. Så de satt och hade filmmys tillsammans och jag var hemma och städade akvariet och badrummet.
När Ri kom hem från jobbet gled vi runt på marknaden ett tag (ja, vi gleed för det var så jävulskt lerigt) och sen har vi lagat mat. Våran jättegoda gröna curry som kittlar jätteskönt i munnen.
Nu kom det en redig regnskur så det blir ingen utgång med brudarna som jag hade tänkt. Får ligga hemma i soffan och kolla på film. Synd att man inte kan åka till seven och köpa något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0