Snälla jag dör

RAAAAAOW bitchen Frida här! Jag är så jävla stressad och förbannad idag. Allt jag gör går fel. Hämtade iaf ut mitt pass och tog jättesnygga bilder på mig själv till visumet. Trodde att resten var upp till Denice men hon har lite problem och det gör mig inte gladare.
Är så himla arg, ledsen, hungrig, trött, stressad, orolig och har så jävla ont i hela min kropp.

Dunkade in bildörren rakt i huvet på mig själv när jag parkerat utanför konsum. Sen när jag väl skulle gå in slog dörrarna igen rakt på mig så jag gick in i de. När jag kom hem stressade jag ihop en moussaka som lär smaka bajs och så joggade jag upp till Ellinor för att hämta en form så jag kan göra fika till jobbet imorgon så jag slipper tänka på det resten av veckan. Men då hade hon lagt ut bara min botten och hennes kant och de passade inte ihop.

Nu ska jag boka jävla fittbiljetter ut ur Thailand så jag kan få mitt jävla visum. Kommer inte ha några pengar kvar att spendera i Thailand efter den här dyra jävla historien. Gör inte jag detta så kommer det inte att bli gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0