Tur att man har en jacuzzi.. Ett litet tag till iaf

Idag är det tre veckor kvar tills jag åker till Thailand! Känner mig stressad. Har precis vart och skaffat ett nytt pass, vill ha ett utan massa visum och som är helt och rent. Och så kändes det ganska bra att detta nu kommer att hålla i fem år så jag behöver inte oroa mig om jag vill stanna forever i Thailand.

Nästa vecka blir min sista vecka på jobbet och efter det har jag en vecka till att göra ingenting (eller rättare sagt hinna med ALLT) och sen blir det Barcelona och sen mellanlanda i Sverige en dag innan jag far. Hoppas att jag kommer hinna slappna av och inte tänka på allt när jag är i Spanien.

Här kommer iaf lite bilder från igår.

Jag ser lite angry ut för att min mor försökte övertala mig att det inte var en bra idé att jag skulle hålla i kameran med blöta händer. Jag tyckte att hon hade fel.

Fredrik tyckte också att det var en bra idé. Han var som ett barn. Fast nästan två meter lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0