Myskväll

Idag är det lördag. Om en vecka är jag i Barcelona och hälsar på min bror och njuter av mina sista dagar i Sverige tänkte jag skriva men det var ju helt fel. Jag ska till Barcelona och njuta av mina sista dagar som gräsänka. Hehe. Njuta av friheten att inte ha en pojkvän. Eller njuta av sånt man njuter av där och så vet jag att det bara är fem dagar kvar tills jag får träffa min pojkvän.

Igår var jag hemma hos Elin och hade taconight med henne och Ebba. Sen kollade vi på Ett hål i mitt hjärta men Elin är ju fortafarande lika mycket pussy som hon var för sex år sen när vi stängde av den för att den var för äcklig. Hon satt mest med näsan i sin telefon och fes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0