Imorgon åker jag hem till Sverige

Det känns som att jag varit här jättelänge faktiskt. Fast på ett bra sätt. Inte som att jag vill åka hem för att jag tröttnat. Jag bor i ett litet rum som det bara står en säng i för större än så är det inte, hemma hos Fredrik och Nico. Deras katt ligger just nu och ser ut som att den släppt en illaluktande fis för den gör en jätterolig min men jag tror att den bara sover.
Har varit ute, shoppat ett par brillor och käkat massa mat. Mer än så har inte hunnits med. Hade ju tänkt att shoppa en massa men det är lite svårt för i det här landet är allt stängt på söndagar. Lite jobbigt för sånt tänkte ju inte jag på. Så det blir väl ingen shopping för mig. Utom brillorna då som lär gå sönder på flyget hem.
Hade två par solisar med mig men båda var bara smulor när jag kom fram till den strålande solen.
Det är väldigt varmt här så det känns bra med lite förberedelse inför Thailand.

Nu ska jag nog skriva ett litet mail till min man att han är tråkig som inte går in på Skype.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0