.

Har fixat allt bajs som behövdes fixas nu. Nu får jag bara försöka att slappna av och lita på att Denice ror detta i land. Att hon viftar jättemycket med sina långa vackra ögonfransar och att personen som tar emot våra pass smälter och ger oss jättebra visum helt gratis. Eller något i den stilen.

Kom på att jag glömt att berätta en massa saker som jag har gjort.

I torsdags åkte vi corvette ut till Värmdö och hade picknick hela familjen. Vi firade mammas födelsedag etersom varken Fredrik eller jag kommer kunna komma på hennes fest i höst. Dagen efter fick jag glida runt lite till i corvetten som vi hade hyrt innan den skulle lämnas tillbaka.
Sen på kvällen i fredags var det staffparty hemma hos Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0