Det regnar nog varje dag nu

Det känns som att det är höst. Det bara regnar och regnar. Nu droppar det väl mest men igår kväll regnade det ganska rejält i flera timmar, precis som två dagar innan det. Fast då regnade det nog lite mer. Det var vatten upp till knäna på vägen hem och jag trodde att moppen skulle drunkna men det gick bra ändå. Aningens blöt blev man dock.

Problemet med idag är ju bara att jag måste åka in till stan och fixa lite skit med skolan. Alltså verkligen MÅSTE. Men så jävla sugen på att åka moppe en timme fram och tillbaka i regnet är jag inte.
Jag har ju inte heller världens bästa immunförsvar så sjuk kommer jag garanterat att bli.

Ah, får vänta till eftermiddagen då kanske solen kan titta fram lite blygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0