Har ar min onskelista for de som ar intresserade (typ Tomten!)

  • Decilitermatt, bunke, visp
  • Ost (Hushallsost, adelost, brieost, mozarella, feta ja you name it) och osthyvel
  • GODIS (Kan hjalpa lite vad som galler: Marabou choklad, bilar, djungelvral, dumle pepparkaka, plockgodis med massa surt, laktrits och mjolkchoklad)
  • Vin
  • Sot kaninbebis
  • Olivolja och balsamvinager
  • Mini-turtle till det tomma akvariet
  • Att flakten i sovrummet slutar lata som ett krig
Har ar Ris onskelista, vad han sagt hittills:
  • En hast
  • Mig
(Eller ja, jag antar att han vill ha mig. Han har dock inte sagt det. Men hade han inte velat ha mig sa hade han val stuckit for lange sen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0